پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119471
1000خودرو به دليل جرايم معوقه بالاي يک ميليون تومان توقيف شدند
تاریخ انتشار : 1393/08/18 10:47:33
نمایش : 1551
رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري از توقيف 1000خودرو به دليل جرايم معوقه بالاي يک ميليون تومان از ابتداي امسال در استان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر حمزه رفيعي درجمع خبرنگاران احترام به حقوق شهروندان، نظم پذيري و احترام به قانون و اخلاق را اصول پايه‎اي کاهش جرايم و حوادث دانست.

وي گفت: چهارمحال و بختياري يک استان کوهستاني و سردسير است و ۹۰ درصد جاده ها به صورت دو خطه اند و در ۴ هزار کيلومتر راه حداقل ۴ هزار پيچ وجود دارد که همه اينها بر روي رانندگي و حوادث جاده اي تاثيرگذارند.

رفيعي با اشاره به اقدامات انجام شده در رفع نقاط حادثه‌خيز استان خاطرنشان کرد: ۲۰۰ نقطه مهم حادثه‌خيز شناسايي و اقدامات خوبي در جهت برطرف و کاهش اين نقاط انجام شده است.

وي اظهار داشت: ۶۰ مدرسه استان در حاشيه جاده‌ها و راه‌هاي اصلي و فرعي روستاها قرار دارد که دانش‌آموزان اين مدارس از طريق کارشناسان پليس‌راه آموزش‌هاي لازم را فرا گرفتند.

رفيعي يکي از راه‌هاي پيشگيري از سوانح را تست سلامت رانندگان دانست و تصريح کرد: متاسفانه استان ما با ۵.۲۶ درصد رتبه اول کشور را در مثبت شدن تست موادمخدر رانندگان را دارد که اين زنگ خطري براي استان است.

وي بيان داشت: سال گذشته ۱۶ درصد کاهش حوادث و تصادفات را داشتيم و در ۶ ماهه اول امسال با ۵ درصد کاهش رتبه ۱۲ کشور را در حوادث و تصادفات داشتيم.

رفيعي با بيان اينکه خستگي و بعد مسافت براي رانندگان و مسافريني که از استانهاي همجوار به چهارمحال و بختياري مي آيند يکي از عوامل بروز حوادث است اذعان داشت: احداث مراکز خريد و تفريحي و استراحتگاه موقت خصوصاً در محور خوزستان و بروجن و لردگان مي تواند از اين حوادث بکاهد.

وي اظهار داشت: از ابتداي امسال ۱۰۰۰خودرو به دليل جرايم معوقه بالاي يک ميليون تومان توقيف شده است و بيش از ۱۵۰۰ دستگاه خلافي داراي بيش از يک ميليون تومان خلافي و ۴۰ دستگاه بالاي ۳ ميليون خلافي داشته اند.

رفيعي گفت: از طريق راهور ناجا پيامک به مالک خودرو داده مي شود و مالک يک ماه فرصت دارد تا با مراجعه دفاتر پليس + ۱۰ نسبت به اعتراض يا پرداخت خلافي‌ها اقدام کند والا خودرو توقيف و روانه پارکينگ مي شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html